Gå til innhold

18" A8 Felger til a3

Ranger emnet


exmith

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen som har bilder av a3 med A8 felger?

Er det felger som kommer til å bli 'ut' om en stund ?

 

A3en jeg har sett på er mørke blå.

 

Tenkt på 18" felger med dekk, fikk en pris: 11 000, kansje litt mindre.

Er det verdt prisen?

 

Men tenkte å senke bilen slik at den blir litt mer stiv, men kan jeg det med 18" felger?

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at Sharif skal ha 7500kr for 4felger med dekk ferdig montert, er ikke 11000kr kjempebillig. Senk å 18" går veldig bra det :)

 

Er vel nesten bedre med 18" og senk, enn bare 18". Med bare 18" ser bilen skummelt høy ut.. :P

QUOTE]

Takker, snakka med butikken som gidde meg prisen, å prisen skulle diskuteres med sjefen, skal se hva han fikk til..

 

Men hvor mye bør jeg senke for at det ser bra ut? 30mm eller mer? Har ikke tenkt å kjøpe bodykit med det samme.

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkt bilde, men 40mm og 18" RS4 Chrome

foran1.jpg&w=800

Sweeet !

 

Mn da går jeg for 18" A8 Felger fra 'Replica' å noen sykt digg dekk for 11 000 hos AutoDekk eller no, Pakkeprisen var egentlig 16 000.

Går sikkert for 40mm senking, vil ikke det skal bli for mye, slik at jeg må kjøre i 4km/t over humper, må vell det uansett :p ?

 

Sherif.com er visst noe dritt i følge andre forhandlere ^^

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok ta det med ro uansett når du har såpass lav profil på dekka. Replica-felger er ikke kjent for å tåle en støyt..

 

Men du tar ikke neddi noen veier med 40 senk, subber ikke.

Vinteren er en annen sak, spesielt hvis det brøytes dårlig i ditt område.

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweeet !

 

Sherif.com er visst noe dritt i følge andre forhandlere ^^

 

Kanskje ikke så rart at de syns det. Sharif presser nemlig prisene sånn at andre forhandlere må senke sine priser for å holde følge. Uten Sharif hadde andre forhandlere kunnet tjent myye mer penger.

1997 Audi A3 1.8 Ambition

 

VACN - Østfold Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så rart at de syns det. Sharif presser nemlig prisene sånn at andre forhandlere må senke sine priser for å holde følge. Uten Sharif hadde andre forhandlere kunnet tjent myye mer penger.

Gikk mer ut på at sharif gidde faen hvis noen bestilte feil dekk osv, et annet eksempel var at en som kjøpte felger, så etter et halvt års tid var dem helt fucka i fargen, å sharif sa at eieren hadde vaskt dem med feil såpe.. Latterlig spør du mg.

 

Å jeg tror selv at EuroDekk er mer kjent å bedre enn sharif.

Men er det Replica felger han sharif selger også?

Noen som har erfaring med sharif felger og replica?

 

Så enten blir det A8 felger eller felger med inpress å mange spiler...

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i det Plastic Racer sier.. Vil du spare noen tusen kroner på replica felg som er en kopi uansett bruker du shariff. Har handlet der 2 ganger.. Mine 19" BBS CH og nå her om dagen 20" ASA felger.. Gikk greit.. Bare at de har så sinnsykt mye å gjøre så kan være uforsiktig noen ganger.. Og glemmer diverse ting.. Gjør ting litt slurvete.. Som jeg fikk ikke med siste koppen til felgen min.. For de 3500 tusen felgene i differanse kan du bruke på annet kult til bilen etter min mening.. Men alt er opp til deg hva du vil bruke penga dine til..

2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;)

 

x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i det Plastic Racer sier.. Vil du spare noen tusen kroner på replica felg som er en kopi uansett bruker du shariff. Har handlet der 2 ganger.. Mine 19" BBS CH og nå her om dagen 20" ASA felger.. Gikk greit.. Bare at de har så sinnsykt mye å gjøre så kan være uforsiktig noen ganger.. Og glemmer diverse ting.. Gjør ting litt slurvete.. Som jeg fikk ikke med siste koppen til felgen min.. For de 3500 tusen felgene i differanse kan du bruke på annet kult til bilen etter min mening.. Men alt er opp til deg hva du vil bruke penga dine til..

 

 

Hva kostet de 19' BBS CH felgene me dekk? Eventuellt m 18' ?

Er vel på tide at jeg og begynner å tenke på felger nå.

 

- 3500 er vel 500 kr fra å få senket bilen.. :)

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår