Norvald Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Fikse på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hmm.. jeg har fått tips om at jeg bør fjerne "307SW" og "Peugeot" bak, sote lykter samt montere øyelokk. Noen som klarer det? Emblemfri grill er også et ønske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Det var min andre "shopp" så.. :P Måtte denge på litt annerledes lakk også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Oioioi! Det der var veldig bra gjort! Kjempemorsomt! Nå kan jeg henge det bildet opp på veggen og drømme :) Den kledde jo den fargen der da. Skjønner ikke åssen dere får det til jeg. Har prøvd litt knoting selv, men det blir jo lik elendig hver gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hva skjedde i innlegget mitt? Jeg skrev "Har prøvd litt k n o t i n g selv," Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Oo, jeg la bare et duplicate layer med en lilla farge ;) Så satte jeg gjennomslaget litt lavt, *bling bling* Bytta ikke no felger, kunne sikkert ha sleng på noe, men du ba jo om øyelokk så hehe. Vurderte å minske grillen litt også, blir veldig gapende etter jeg fjerna den pinnen i midten o.O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Hehe, du har frie tøyler med bilen min :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 En i Peugeotforumet sa jeg burde fjerne dørhåndtakene.. Noen som klarer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg