Audi quattro turbo Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Var i Florida på ferie i år og så mye rart av biler og slikt der borte!!!! Svære kromma alufelger er visst pop der borte...........gjerne 20 toms spilefelger....største jeg så var 26 toms alufelger!!!! Var helt grusomt stygt......bilen var høy som et hus....men 22 til 24 toms felger var nesten helt "vanlig" på store biler som Ford Excursion,Chevrolet Suburban osv osv...... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Her ser du felgen også med en 20 pakning inni felgen........bilen var en Gmc Yukon......noe ala en Tahoe eller noe slikt Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 En liten snerten Hummer.........står en likedan som denne bak denne!!! Men den var sølvgrå...... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Shitsubishien som ble brukt i 2F 2F.........Evo 7 Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 VW Jettaen fra F`n `F Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Hvor i FL var det du var, da? Den Jettaen ser ut som den har en B-gjeng-maske på seg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DruZella Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 ja, husker fra de gangene jeg har vært der selv. Så ENDEL Hummere. men så aldri noe Hummer limosin da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Bård Hvor i FL var det du var, da? Den Jettaen ser ut som den har en B-gjeng-maske på seg ;) Jeg bodde i Fort Lauderdale men farta jo litt rundt omkring da,de to Fast and Furios bilene så jeg på Universal Studios i Orlando......den svarte Chargeren og en Plazta Rx7 sto også utstilt der. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Audi quattro turbo VW Jettaen fra F`n `F Var ikke det en vento da ?`eller heter vento jetta i statene ? hørt snakk om d engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 heter jetta i statene. litt sånn of topic, men Xzibit bruker en sånn limmo sak i musikk videon til X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Kromma felger er tøfft... Noen som har sett de to pick upene som går på Jessheim med luft demping (eller hva det heter) og trur det er 20" krom felger. En svart og en grå, holdt på å kræsje første gang jeg så den svarte på stripa i Jessheim.... Begge var på En deg på stripa Gardemoen...... :) Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Greit nok med 20 tommere da. 26 toms felger på en Chevrolet Caprice så iallfall helt på trynet ut.Hadde skjært ut av karosseriet for å få plass til felger og dekk pluss at bilen var sikkert en halvmeter bakke-klaring på under pga den store dekk-forskjellen.Skulle likt å visst dimensjonen på de to bilene jeg så der borte,kosta 9999 dollar for et 26 toms dekk og felg-sett!!! Det er jo cirka 70 tusen Norske kroner i Usa,så i Norge hadde det sikkert kosta 100 tusen for samme felg og dekk. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 26" blir å overdrive ja..... Du knipsa ikke et bilde av den med 26" også da, hadde vært artig å se åssen den så ut..... ;) Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 du har ikke flere bilder da?Mye pent her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Det er en del stilige biler på veiene i USA, spesielt hvis du liker "trucks". Det er jo en trend å fikse opp de der borte. Når jeg var der kjøpte jeg et blad oom akkurat det, en del digg. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg