Rekord 2,2i Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 har muligen s en fiat uno turbo på handa, kaross er helt jennomrusta men resten skal vist vere bra, noen som vet om enn annen liten bil motoren kan passe i, og kor mange hk er det i uno turbo Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Du har sannsynligvis en Uno Turbo Mk1 (pre -95), ettersom Mk2 aldri ble tatt inn her til landet. Mk2 bruker omtrent identisk motor til den som står i Punto GT (1372 ccm), mens Mk1-motoren såvidt jeg vet vil passe i bl.a. Fiat 128 og X1/9. En standard Uno vil sannsynligvis også ha plass, men Turbo-modellene har helsveiset karrosseri i motsetning til standardmodellenes punktsveisede. Antall hk i Uno Turbo er 105. Før modifikasjoner riktignok ;) Julian Canns hvite Uno Turbo, 209 hk.: For mer info er http://www.fiatklubben.no en utrolig kjekk plass å spørre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 trur dere det går å stappe motoren nedi en fiesta? Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Alt er mulig vis du har tid og penger. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Gå for en X 1/9 og sleng opp en prosjekttråd her og så kontakta du mej viss du skal selge den en dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Jeg har hørt at den skal passe inn i ritmo. men da ville jeg hatt rullebur....kan jo bøye inn taket med fingra.. Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 noen som vet hvilken boltsirkel det er på felgan? Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 4x98, som på de aller fleste Fiatene. ET ligger rundt 35 en plass mener jeg å huske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg