dynaBel Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 satt og kjeda meg mens jeg så på forumet og hadde bilen stående på maskinen så jeg bynte like så og demontere hele bilen for lakking. før jeg starta demontering etter demontering og før pussing Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Bare lakking som er oppdraget?Husk å puss ned alt av dekaler og lakk,ellers så renner lakken. Hilsen en som har prøvd å lakke en slik type bil :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Bra prosjekt, er dette en såkalt "sparkjøp" bil? :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hansy: nei det er ikke bare lakkering som er oppdaget, skal få en kompis av meg til og hjelpe meg og lodde en slags styrings boks for lys, skal ha blåe lys under bilen og gjemt i fangere så det lyser rundt coolern, har borret hull i potta til fordel for en rød diode som skal inn dær. ja skal pusse mer på den i dag. takk for råd=) VIper_tsxt: takktakk, bilen er av samme produsent som -zlurv- sin gule evo med deler fra en impreza. jeg kjøpte den i en lekebutikk i brønnøysund Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 da har jeg dratt fram legoen for og lage styrings boks til lys og plas for batteri. bilder kommer. har også bestilt noen blå og røe lysdioder Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 har pussa med finhetsgrad 240, skal jeg bruke enda finere for og slippe og se ripene gjennom lakken? bryter/batteriboksen:assman den skal lakkes i samme farge som bilen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 bør ha finere ja.. bruker 1200 til slutt jeg.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 takk, og "takk" til fadern for "utlån" av pussepapir Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 haha jeg å har "lånt " papir av fattern innimelom Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hehe ja det er sånn det skal være beemerworld. fadern hadde ikke den lakken jeg skulle ha så jeg kjøper lakk i morgen etter eksamen. :cook Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hehe ja det er sånn det skal være beemerworld. fadern hadde ikke den lakken jeg skulle ha så jeg kjøper lakk i morgen etter eksamen. :cook eksamen ja.. hvordan gikk den da? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 eksamen gikk sånn høvelig. har kjøpt svart lakk og klar lakk. får se om jeg gidder og lakke i dag siden jeg må kjøre moped i regnet til garsjen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 VIper_tsxt: akktakk, bilen er av samme produsent som han som har den gule evoen med deler fra en impreza, kjøpte den i en lekebutikk i brønnøysund meg? ;) Kan bli et bra prosjekt dette, men var det ikke lys i bilen når du kjøpte den da? :hvaskjera Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 ja det er nokk din evo det er snakk om ja:P jo det var litt lys i den av type gule pærer, jeg skal ha enda mer lys av type blå Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Min gamle faktisk :P Post mange bilder dynebel! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg