oRdin Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei. Noen som vet hvordan man får ut tenningslåsen (bare sylinderen) på E36? Hadde vært til stor hjelp!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 er vel ett par knekkbolter du må ta ut før man får ut sylinderen, korrekter meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 vri om til hakk en. Putt en passende metallgjenstand inn i det lille hullet i syilinderen og lirk ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebab_wagon Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 rive den ut!!! Siter jeg er da en "stolt" eier av en kebab 316i. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebab_wagon Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hei. Noen som vet hvordan man får ut tenningslåsen (bare sylinderen) på E36? Hadde vært til stor hjelp!! :D RIVE DEN UT!! KJØP NY BILDevil :deng Siter jeg er da en "stolt" eier av en kebab 316i. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg