ArraKiss Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei! Vurderer å handle meg en spiller fra statene, men det som plager meg er dette med Oddetallradio. Er dette noe å gjøre med, evt hvem gjør det og hva koster dette? (ikke foreslå MB.com takk) Evt dere som kjører med Oddetallsradio, hva er egentlig dealen? Får man inn noe radio i det hele tatt eller hva? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 du får inn de kanalene som er oddetall.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 du får inn de kanalene som er oddetall.. Det finnes ingen radiokanaler i norge med oddetall, men du får de inn på partall, med noe redusert kvalitet. Men bruk søkefunksjonen på forumet, så finner du mange innlegg som omhandler dette med radio fra USA:) http://www.bilforumet.net/search.php?searchid=793315 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Det finnes ingen radiokanaler i norge med oddetall, men du får de inn på partall, med noe redusert kvalitet. Men bruk søkefunksjonen på forumet, så finner du mange innlegg som omhandler dette med radio fra USA:) http://www.bilforumet.net/search.php?searchid=793315 Neivel? Viss jeg ikke bommer helt regnes 99,1Mhz som oddetall i denne sammenhengen og P3 er ihvertfall på 99,1 her. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Neivel? Viss jeg ikke bommer helt regnes 99,1Mhz som oddetall i denne sammenhengen og P3 er ihvertfall på 99,1 her. Du har nok rett, mulig jeg tok litt hardt i, for her er alle kanalene på 98,4, 104,6 osv:) Men uansett, poenget var at han får ikke en optimal radio ved å kjøpe usa-radio. Det bunner vel ut i hvor mye trådstarter bruker radioen og hva han vektlegger tyngst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 når jeg bestillte så bestillte jeg med europeisk radio.. det kosta vel litt ekstra.. men så kan man høre radio! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 skal med radio da? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Høre på... Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Greia er at jeg skal bestille fra et firma i statene og de modder jo ikke radioen til Europeisk type. Jeg hører en del på radio faktisk.. blir ofte lei cd'ene som slenger i bilen samt at det er hyggelig på langturer :D Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg