hansi_199 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 jeg jeg kjøpte meg ny bil og der fulgte det med 18" feøger med 235.40.18 dekk mye dekk og felgene er lite brukt men er en stykk liten kant på den ene som har blit pga kan kjøring men ikke store merket!!selges billig pga at jeg ikke vil kjøe med store felger på bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 bilder av felgene, pris og kanskje tilogmed navn på de hadde vært fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_A3_1.9tdi Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 bilder av felgene, pris og kanskje tilogmed navn på de hadde vært fint :) Enig...er det noen RS felger eller noe er jeg intr...legg ut noen bilder da! Siter * Audi A3 1.9 TDI 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 rial le mans........heter felgene...http://www.kolumbus.fi/rengaslasi/rial.htm gå inn der så ser dere dem!! selges for en greir pris eller så blir dem bare ligende der!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KonThai Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 rial le mans........heter felgene...http://www.kolumbus.fi/rengaslasi/rial.htm gå inn der så ser dere dem!! selges for en greir pris eller så blir dem bare ligende der!! Er det 4 bolter? Siter Silvia S15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 greit å vite boltsirkelen ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 5*112er bolt sirkelen!! kjøpte meg volvo 855 t5r fikk med de felgene men vil ikke kjøre med store felger!! så går for en veldig grei pris!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 finner du en bra pris så.. ps. 800 serien har 5-108 boltsirkel Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 5 tusen forde felgene tror jeg ikker er en dum pris! med brA DEKK SÅ KLART Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg