dynaBel Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 spotta en slk på gravdal på fredag, og etter det så var den på leknes ved senteret. Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 jepp en 200 kompresor.. tilhører på Ballstad Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hajo......En SLK 200 er vel ikke verdt en tråd? Jeg vet om to personer som har den nye typen SLK. En 200 Kompressor og en skamdyr 350. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 syns det er verdt en tråd når det er i lofoten. vet ikke hvor du er fra men det må være en storby i allefall Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 trenger ikke å komme fra en storby for å se en slk da:assman Men jeg skjønner at det ikke er helt normalt i Lofoten, så ikke så mye da jeg var oppover for noen år sia! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 er ikke akurat den første SLK'en som har rullet rundt her oppe da men noe vanligt syn er det jo ikke. mye muligt det var en unødvendig tråd men jeg må si jeg syns den komentaren din Avantgarde var mere unødvendig. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 kan godt være at det var en unødig tråd, menmen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg