GGGolf Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Sendte mail til norsk bildelesenter anngåande slike GTI breddingsett med hjulbuelister og skjørt (som housey har trur eg) men eg veit ikkje om dei skjønte helt ke eg meinte, men dei hadde det vertfall ikkje! Håper ikkje det er eg som tek feil at det er GTI hjulbredding og G60skjørt det skal vere?? blir litt forvirra! HAr ikkje fått svar frå autospar på det samme! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 ingne som gidd å svare?? eg ha søkt, men får liksom ikkje noken konklusjon! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kentiver Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hej, sendte mail med dem for ca 14 dager siden, da hadde de på lager. Bare spør om de har G60 skjørt til Golf, de hadde ihvertfall da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Skal være riktig med GTi-bredding og G60-skjørt. Om de ikke skjønner det, så kan du eventuelt prøve å si at Jetta (ihvertfall GL) fra 90 mod og oppover kom med det samme "breddekitet". Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Prat med Steffen. Han vet hva han driver med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg