Ultronic Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Ford Focus kan leveres med nøkkelfritt låsesystem. Noen som kan forklare hvordan dette fungerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Betyr vel at du kan ha nøkkelen / kortet / whatever i lomma, og bilen låser seg opp automatisk når du kommer innenfor en redius av 5 meter e.l. Da har den sikkert bare en startknapp på dashbordet også, såkalt "keyless go". :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 lol, det hørtes ikke helt trygt ut! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Mercedes har samme systemet på noen av sine biler.. min far satt seg inn i en E klasse på Allgård og skulle bare vise min mor at viss en trykte på knappen det stod start på så startet den.. og startet gjorde den og da selgeren med nøkkelen i lommen gikk akkurat forbi..Devil Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hva skjer om du mister "nøkkelen" ut vinduet når du kjører da? Skulle ha stoppa :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg