BadV12 Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Har lett litt rundt på forumet men fikk ingen fornuftige svar. Det jeg lurer på er følgende: Sett at man har 2 batterier, ett foran og ett bak (2 like batterier seff). Er det best å legge en pluss OG en minus, eller å legge kun plussen og koble minusene i karosseriet? Forsterkeren er en GZ 6000W monoblokk og subbene er to stk 12" GZ SPL 4500W. Det som avgjør her er vell hvilke av delene (minus-kabelen eller karosseriet) som har lavest motstand. Noen med litt erfaring som kan svare på dette? :confused: Og med det samme jeg legger inn en tråd; noen som vet hvor man kan få tak i en større og ny dynamo til en 95' Audi A4 2,8Q ? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Jord i karrosseriet. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Helt riktig som PsychoPat sier her. Jord i karossen. Du trenger dog ikke to like batterier... Jeg bruker det vanlige gamle blybatteriet som fulgte med bilen til å drive bilen, mens jeg har et yellowtop bak til å drive anlegget. Når det gjelder dynamo.... Du kan høre med et Bosch-verskted... Eller kjøpe Valeo.. Har hørt godt om de. Men om de passer til bilen uten noe problem tør ikke jeg å garantere. Evt. er det jo "bare" å lage noen feste braketter.. Lykke til! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.