Gå til innhold

Tourist Trophy by Polyphony Digital Inc.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

er det seriøs lyd i syklene? får man lyst til å spille det mer etter å ha prøvd det en gang? jeg har selv Riding Spirits 2 og det er litt bra, men er nesten samme kjedelige lyd i alle syklene. død og kjedelig lyd.

Vw Golf Highline 01'

 

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

no dritt at detta ikke har kommet til PC (og ikke kommer)! ser utifra videoene ut som et rått spill.. hva tenker folka med? PC gir deg jo mye bedre grafikk enn PS2, så hvorfor ikke slenge det inn der og? redde for piratkopiering eller no ? det skjer jo uansett..

 

Siden Sony selv distribuerer spillet slipper de det kun til sin egen plattform (ps2) i håp om at det skal hjelpe til med å holde salget av konsollen oppe. Jeg tror aldri det har hendt at et Sony-spill har kommet på andre plattformer enn Playstation.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg også skaffa meg det spillet her, og det er fabelaktig bra!

 

Farlig moro å kjøre på bakhjule frem og tilbake på strekkene.

 

 

Men en ting som irriterer meg grenseløst er denne penaltyordningen.

kjører man "av banen" får man 10 sec straffe. har hendt at jeg har kjørt på curbsen og fått straff, har også klart å få det selv om begge hjula har vært godt planta på asfalten.

 

Og når cpu'n kjører inn i meg enten bakfra eller fra siden, så er det selvsagt jeg som får straffen. cpu'n bare cruiser videre :-/

 

Men alt i alt, kult spill.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen...jeg finner ikke den sykkelen:( hva er hovedmerke på den? er det trick star? finner den ikke ihvertfall:(

 

Man får ikke sett spec's på den. Mener den bare het Trick Star. Jeg vant den ved å vinne et eller annet løp lol. :thumb Husker ikke hvilket :P

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte det på EB Games selv, veit at man får det på Spaceworld også...

 

 

Er et bra spill, men forbered deg på å herpe noen håndkontroller :rolleyes:

Veit jeg er på kanten til å pælme noe inn i veggen hvert fall ^^

 

 

Pokkers penalty

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte jeg 7:28:940 på ringen med en eller annen Trick Star sykkel. Fyfaen for en vill sykkel. Bare synd jeg ikke klarer å temme den. doh Den er god for ihvertfall 7 blank! Med Trick Star sykkelen kan man lett dra på bakhjulet i 250km/t ihvertfall.

 

Har du tatt alle licensen...jo flere licenser man tar, jo bedre bli sjåføren til og kontrollere sykelen. Uten licenser sliter han jo nesten med og holde en 400ccm sykel på veien. Han får jo også mer kontroll på gresset/grus når alle fire licensene er tatt.

 

Noen som hat record i og dra på bakhjulet....klarte 308km/t med ninja`n på high speed ring....

 

Men hvordan får man svidd gummi på spillet....Ingen av syklene klare og dra hjulet rundt. Noe som har fått det til??

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår