Per-Henrik Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Nå tur jeg har funnet feilen på min b230ET motor. det er slakk i turboen. som gjør at olja slipper forbi. å blir med i forbrenninga. Det vill si at jeg trenger en ny turbo. Hav anbefaler dere? å hvilken turbor passer sån någend lunde rett på. den som satt heter: GARETT BCC A\R 42 M24. Det er vell org det?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hvordan prisklasse sikter du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hvordan prisklasse sikter du til? hva må jeg ut med for en turbo som funker bra. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 nja... brukt rund 5k tenker jeg men du kan få gromme turboer til 10k da :) Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ryker det av den da? Det blir jo slakke i den når det ikke er noe oljetrykk.. ser fort om kompressorveggene er skadet.. hva med en Mitsubishi 16T? ~5 lapper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Let litt på blocket.se og turboperformanceclub.com der kommer man ofte over rimelige og bra turboer! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 skal du ha me int WG? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 http://www.blocket.se/vi/8453651.htm?ca=11_s Løp & Kjøp!!...eller bare ring da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 skal du ha bolt-on turbo, må du se etter garrett-turboer. Mitsubishi har andre oljetrykk og retur-rør:) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 http://www.blocket.se/vi/8453651.htm?ca=11_s Løp & Kjøp!!...eller bare ring da. Den saken der bir vell ikke litt "overkill" på en temmelig standard ET-motor :P ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Nech...kommer helt ann på bruket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 hvist jeg kjøper mitshi turbo så må trykk røret å retur røret følge med da. det ryker helt svart av bilen. det oer olje å fett i røra til intercooleren. eksosen sikklig svir i øya. også trur jeg at turbinen er skada. skal slenge opp bilde. åssen turbo er det som sitter på cossi? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 skal du ha me int WG? Ja http://www.blocket.se/vi/8453651.htm?ca=11_s Er denn bolt on eller?? Hvsit jeg bruker eksos delen fra turboen jeg har. så jeg får kon flate til eksosen. Det var litt dyrt men bare lurer Turbin hjulet skal vell ikke se sånn ut?? cheers litt dålig bilde men Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Ja http://www.blocket.se/vi/8453651.htm?ca=11_s Er denn bolt on eller?? Hvsit jeg bruker eksos delen fra turboen jeg har. så jeg får kon flate til eksosen. Vel, du må nok koste på deg 1000 kroner i nye oljeslanger og retur-slanger hvertfal...og ja, du hørte riktig; slanger... da kan du ha hvor stor turbo du praktisk talt vil :op Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 og det du har bilde av er kompressoren(sugesiden)... ikke turbinen (Eksos-siden);) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.