Gå til innhold

242R6 innblandet i catfight! -- Bredbandwarning

Ranger emnet


DaButcher

Anbefalte innlegg

DaButcher, du er skada :D

 

Kan noen være så snill og ta fra han fotoapparatet.

 

Og forresten bilen er meget lekker med dei felgene, ser den nesten hver dag på vei til jobb.

 

Jeg skal gjøre det neste gang jeg ser ham. Han jobber så mye for tiden, sikkert derfor han blir litt svidd! Hehe! damndamn damndamn damndamn damndamn damndamn damndamn damndamn damndamn damndamn damndamn damndamn damndamn damndamn damndamn

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

di kattene hadde gått lenge på min bil før hagla hadde blitt ladet i begge løp... skremt vekk og fyrt av , om ikke for å drepe , så for å få di t h****** vekk!! :) (er da som dere kansje merker - bil / hundemenneske)

Hagle er faktisk en lovlig måte å avlive "eierløse" katter på. Les: Katter uten halsbånd.

Noen (wannabe) katte-elskere vil nok sikkert forsøke å anmelde deg dersom du knepper noen katter, men de blir fort opplyst om at det er en lovlig måte å avlive eierløse katter.

Men husk at våpenloven fortsatt gjelder....

 

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, men så sier du hagle, som man ikke trenger å ha lisens for å eie! :D

Om den er ervervet før 1992 ja......

Men fortsatt så plikter du å behandle våpen med forsiktighet, ikke avfyre skudd i, eller i umiddelbar nærhet av tettbebygd strøk, ikke på, over eller i umiddelbar nærhet av offentlig vei osv osv... I værste fall, så kan det koste deg våpenet og/eller et saftig forelegg.

Siden i fjor så har de jo skjerpet den jæv** loven noe så sinnsykt.... :(

 

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den er ervervet før 1992 ja......

Men fortsatt så plikter du å behandle våpen med forsiktighet, ikke avfyre skudd i, eller i umiddelbar nærhet av tettbebygd strøk, ikke på, over eller i umiddelbar nærhet av offentlig vei osv osv... I værste fall, så kan det koste deg våpenet og/eller et saftig forelegg.

Siden i fjor så har de jo skjerpet den jæv** loven noe så sinnsykt.... :(

 

Glenn

 

Jeg føler du kan dette litt for godt og snakker av erfaring! Hehe! :D

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår