bjirn Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 hepp... trenger nye dempere til bmwen min... så jeg tenkte jeg skulle kjøpe noen koni-dempere... først og fremst lurer jeg på hvor det er billigst, og så lurer jeg på hvilke dere anbefaler? gule eller røde? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBillyBoy Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Kjøp deg Bilstein dempere med H&R fjører! delig og stivt! Siter BMW 520i 24v M-Tech 1992 [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Kjøp deg Bilstein dempere Hør hør.............. Bilstein dempere er som oftest billigere enn Koni, (og bedre) Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperstad Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Vil heller anbefale deg å kjøpe H&R og Koni. Siden inndempingen på H&R fjærene er stivere enn Bilstein, og på Koni demperene er det returdempingen du justerer. Så dette passer som hånd i hanske sammen! Kan skaffe deg Koni ti bra pris, send meg en mail! osperstad@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by Sperstad Vil heller anbefale deg å kjøpe H&R og Koni. Siden inndempingen på H&R fjærene er stivere enn Bilstein, og på Koni demperene er det returdempingen du justerer. Så dette passer som hånd i hanske sammen! Kan skaffe deg Koni ti bra pris, send meg en mail! osperstad@hotmail.com Har forsåvidt bestilt koni fra bilxtra i åsane utenfor bergen... får de om en dag eller to :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Har forsåvidt bestilt koni fra bilxtra i åsane utenfor bergen... får de om en dag eller to Pris for de da??? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by BMW324TDa Pris for de da??? 4400 sånn ca... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg