Rally Koffen Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Ønsker å kjøpe MiM felger av typen man oftest ser på Bmw E30. Mvh Glenn send helst mail raggar_Glenn@hotmail.com Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Sånne har jeg... Men vil helst at de skal hentes i Trøndelag... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Sånne har jeg... Men vil helst at de skal hentes i Trøndelag... Pris ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 1500,-? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 1500,-? med eller uten dekk ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Det står på dekk. Disse er ikke "lovlige", men har likevel mange piruetter igjen. Så er det med 2 piggfrie dekk. Disse er ganske bra, og ryker som fjell! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Det står på dekk. Disse er ikke "lovlige", men har likevel mange piruetter igjen. Så er det med 2 piggfrie dekk. Disse er ganske bra, og ryker som fjell! Hmm høres inntresant ut men drammen trondheim er ett stykke da... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hmm høres inntresant ut men drammen trondheim er ett stykke da... Det er det. Så hvordan dette skal løses er jeg ikke sikker på... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttrax Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Det er det. Så hvordan dette skal løses er jeg ikke sikker på... send dem med nor cargo elns.. koster ikke mye det.. Siter 1,8gl 87mod. Low Fat and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg