GOLF(1) Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 jeg skal bytte ut denne delen pga rust. jeg så/fant den ikke på veng.. noen som veit om/hvor jeg får kjøpt den? Takker for svar mvh kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 jeg skal bytte ut denne delen pga rust.jeg så/fant den ikke på veng.. noen som veit om/hvor jeg får kjøpt den? Takker for svar mvh kristian om du finner en nogenlunde hel bil på høggern er det jo bare å dra å kappe den ut da? ;) Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Yttekanalen på veng går et stykke opp. Men den knekken er ikke med. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ta mål og reis til en blikkenslager om du ikke klarer å knekke selv da vel.. mye bedre enn å skjære ut noe gammel dritt fra en annen bil.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Mener denne biten finnes jeg, heter vel noe sånt som "sidestykke/sideplate foran hjulbue elelr bak dør eller noe sånt. Tar jeg fel, ja da kan du enten bruke bit fra kanalen eller ei dør som har samme profilen, da får du så langt opp du vil ;). Kanalen stopper vel 2-3 cm. fra den øverste profilen innenfor det avmerkede området på bildet. MVH Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF(1) Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 ok, takk for hjelpa, kan muligens knekke på skolen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg