meino Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Trenger sårt noen deler til sierra! så om dere har noe som bare ligger å slenger eller ikke trenger.. så er jeg inntressert.. bla lykter.. topp, is dørtrekk. servo? lykter er det vel mest stress med for bilen snart skal eu godkjennes. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Trenger sårt noen deler til sierra! så om dere har noe som bare ligger å slenger eller ikke trenger.. så er jeg inntressert.. bla lykter.. topp, is dørtrekk. servo? lykter er det vel mest stress med for bilen snart skal eu godkjennes. Jeg har lykter til sierra å selge, hva er du interisert å gi for dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg har lykter til sierra å selge, hva er du interisert å gi for dem? Billgst mulig.. er de i orden? reflektorer osv? å er det de doble lyktene med innebygde tusenmtringer? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ps..er en som skal hive en god del sierra deler så han selger dem billig, før han sku hive elr no! ja...det var på FMCN..så kanskje du finner noe dercheers Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Billgst mulig.. er de i orden? reflektorer osv? å er det de doble lyktene med innebygde tusenmtringer? Nei de er helt vanlige sierra lykter, de er helt i orden, 150,- for begge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 legg ut et bilde så kansje jeg kjøper de.. trenger av denne typen. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gal racing Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 kansje jeg har noe du trenger? Sjekk linken :) http://www.bilforumet.no/til-salgs/deler-til-salgs/267743-ford-sierra-vrakest-mye-deler.html#post2796664 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Store muligheter for at han har fått tak i deler siden 2006.... ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg