volvo142 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 er det noen som kan hjelpe meg med info om hvor eg får kjøpt glasfiber panser å bagasjelåkk til min volvo142 70 mod???? gjerne brukt,all info mottas med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Har du mulighet til å reise til sverige å hente.. så har jeg en inett side til en svenske som har / lager alt mulig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo142 Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 heisann! takker for tipset du. har ikke mulighet å hente selv,men om frakt fra sverige er mulig for en billi penge så må vel d gå bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Han fyren sender ikke til norge.. men han sender over alt i sverige.. så du kan hente f.eks. pakken på nermeste postkontor ved grensen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hva er den internett siden da? Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 vw fangere også??hvis ja..send pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo142 Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 :wave cheers cheers cheers cheers cheers Han fyren sender ikke til norge.. men han sender over alt i sverige.. så du kan hente f.eks. pakken på nermeste postkontor ved grensen.. et firma som lager alt muli i glasfiber i sverige heter RP glasfiber. men eg er usikker på kostnader på levering til norge. men mannen er billi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg