Mr_Sunde Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Har en girkasse som synger på siste verset. Det er vel egentlig diffen som er gåen, men tror det er greiere å bare bytte hele girkassen. Er ikke så godt å få tak i. Er det noen som har peiling på om det kan brukes en girkasse i fra en annen 323, eller må det vere en 323 F girkasse? Viss noen har en 323 F girkasse å selge så er jeg intr. i å kjøpe. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 alle 323kasser fra BG-serien (89-94) som er fremhjulsstrekk, fungerer på den motoren. Eneste unntaket er kassene til DOHC-motoren, den tror jeg har større akslinger, og dermed trenger du også spindlene til den. de fleste kassene rundt om kring, er til SOHCmotorer, noe som passer bolt on. http://www.mazda-ogn.org registrer deg på forumet der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Supert! Takk for kjapt svar. Det var akkurat det svaret eg håpte på:) Blir plutselig litt enklere å få tak i girkasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hetlodd Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Har en girkasse som synger på siste verset. Det er vel egentlig diffen som er gåen, men tror det er greiere å bare bytte hele girkassen. Er ikke så godt å få tak i. Er det noen som har peiling på om det kan brukes en girkasse i fra en annen 323, eller må det vere en 323 F girkasse? Viss noen har en 323 F girkasse å selge så er jeg intr. i å kjøpe. På forhånd takk. Hei, har ein skadebil 323f 95mod med kasse til salgs tlf 40042910 mvh hetlodd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 etter hva jeg vet, passer ikke kassene fra BA-modellen over på BG-modellen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg