Kristian_Z3 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Lyst på en billig indash spiller i bilen min. Sett et par billige som f.eks denne: http://www.mamut.com/multitronic/subdet9.htm Er den noe tess i det hele tatt? Tenkte da mest hvordan den spiller vanlig musikk osv. Kommer til å bruke egne forsterkere ved siden av.. Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hvis vi hadde visst prisen så kunne man jo skrevet om den var verdt det eller ikke. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hvis vi hadde visst prisen så kunne man jo skrevet om den var verdt det eller ikke. Sorry, 3500 koster den.. Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Det er den IKKE verdt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Altså... synes det her blir litt feil. Hva forventer du å få for 3500,- kr liksom. Det må være spørsmål nr 1. Om du ikke har noen spesielle krav anna at den spiller DVD plater og viser et bilde så den kanskje verdt det. Men tror du at du skal få det samme som en DVD spiller til si 10-15k så kan du glemme den spillern der vil jeg anta. Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg hadde heller lagt til noen hundrelapper til spilleren som er et hakk større.. den skal det sitte panasonic innmat i.. ( det står det iallefall, og de kan vel ikke si det uten å ha dekning for det..) http://www.mamut.com/multitronic/subdet8.htm Den koster 4199,- Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Eller hva med å bestille en Pioneer-spiller fra et annet land til litt over samme pris? Usikker på om du får dem med riktig sone, da... Men hadde hvertfall kjøpt utrolig mye annet før jeg brente av fire laken på noe slikt som det der. Sorry, altså :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Om bildet ikke er knall er ikke så altfor farlig. Bare vært moro med en dvd spiller.. Det som uroer meg mest er hvordan lyden vil bli i bilen, kommer da til å bruke egne forsterkere ved siden av.. Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg