Helios Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 jeg kjøper vel bilen så fort han kommer hjem fra ferie.. forutsatt at ingen byr skyhøyt over.. og til den som ville kjøpe felga.. kan hende det er mulig. men jeg trenger dem egentlig sjøl Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Rolex Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Bilen er tilsalgs fremdeles den! Har desverre ikke vært tilgjengelig på tlf på 2 uker, jeg er hjemme fra ferie nå. De som måtte være interessert i ta en titt på bilen kan gjerne kontakte meg på tlf.951 56 357 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Jeg gir deg 7000,- for bilen Er den i kjørbar stand bortsett fra bremsene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Da er vi over min økonomi desverre.. da det oppsto et uventet problem med min kjøre 16v.. nemlig RUST I KANALER /#(=)/¤#")/)#( så jeg trur du har fått deg billig 16v rush Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Max Rolex Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Da var bilen solgt :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Originally posted by RusH Jeg gir deg 7000,- for bilen Er den i kjørbar stand bortsett fra bremsene? Hva skal du med bil a?? :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg