vwcab Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 selger min transporter T-4 meget tøff t-4 2,5TDI 102hk går meget godt!!!!! 1996mod..... max senket 18" raduis sommer hjul RS4 front fanger(noe skadet) side skjørt(noe skadet) skjerm breddere tak spoiler(ikke montert) kan bygges om GRATIS til person bil i slutten av året! har ALT som trengs,seter,sidetrekk,mm årsavgift betalt bilen er nettopp eu-godkjent, noe påkostet nye bremser bak. nye bærkuler nye styrekuler ny styre snekke nye brekk vaiere ny front rute kan ta innbytte... evnt bytte i VW prosjekt:cool: bud ønskes ring for mere info og pris: tlf 95167012 evnt mail:tokvinn@epost.no Utstyr Airbag, Alu. felger, EU-godkjent, Radio/CD, S./V. hjul, Servo, Skinn ratt, Varmeseter, Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 modell er det? ca pris antydning? km stand? har du fler bilder også? Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 modell er det? ca pris antydning? km stand? har du fler bilder også? pm sendt:) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Pris? Flere bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Quote: Originally Posted by SaNtA_cRuZ modell er det? ca pris antydning? km stand? har du fler bilder også? pm sendt:) send til meg og takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hm! kjøpt denne ute i høvåg eller rundt der?? For ca 1 år siden?? Var på vei ut for å handle en helt lik om det ikke var den,som jeg skulle ha til arb. bil.. nesten fremme fikk jeg tlf om at den var solgt. 100meter ettersp kjørte den forbi meg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hm! kjøpt denne ute i høvåg eller rundt der?? For ca 1 år siden?? Var på vei ut for å handle en helt lik om det ikke var den,som jeg skulle ha til arb. bil.. nesten fremme fikk jeg tlf om at den var solgt. 100meter ettersp kjørte den forbi meg :( jupp jupp kjøpte den der ja...var ikke meningen og kjøpe den forran nesa di : ) hehe Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Pris?Flere bilder? pm sendt Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Quote:Originally Posted by SaNtA_cRuZ modell er det? ca pris antydning? km stand? har du fler bilder også? send til meg og takk. pm sendt Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 flott om du kunne sendt meg litt fler bilder, info, km, pris på pm ;) gjerne bilder inni osv.. Dump ventil?? syntes jeg hørte snakk om det. Hatt problemer med toppen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 flott om du kunne sendt meg litt fler bilder, info, km, pris på pm ;) gjerne bilder inni osv.. Dump ventil?? syntes jeg hørte snakk om det. Hatt problemer med toppen?? pm sendt deg oxo :) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 pm me too..! ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 pm me too..! ;) pm sendt.... Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank2k Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 eg og vil ha pm, pris og km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 pm me 2 Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg