Gå til innhold

Taka og rulla rundt i natt!

Ranger emnet


Mazda 323f

Anbefalte innlegg

Til "idioten" som veltet:D:

 

Veltingen og/eller at jeg kom til å poste det der? :) Du kunne skadet kompisen din da. Er glad for at det gikk bra i hvert fall! Ja, du kunne ikke skadet andre enn dere to (som var med på herjingen) så det var jo egentlig greit.

 

Får håpe du ikke mister lappen eller noe! :)

 

hehe, tror de som satt på var klar over det... hadde kjørt en stund før vi taka og har kjørt en god del ganger før, ikke bare meg som har kjørt heller(eller for det meste meg med den bilen da). Ja eneste som hadde vært kjipt er vis det hadde skjedd kompisen noe, slapp unna å miste lappen sa politet... drittflaks...

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og hva FAEN mener du med det? Har du noe du vil si?

 

 

Herjer ikke på veien, herjer der det ikke er folk, er litt lur!

 

Du herjet vel strengt tatt på veien?

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sånn går det steffen:P glad jeg sto igjen jeg, visste noe kom til og skje i rallye de sirikjerke:D:P hehe Men til alle kverulanter her. KOM OVER DET!

Han taka, var uheldig det gikk bra med alle som satt på heldigvis, personene som satt på, gikk inn i bilen av fri vilje. Ingen kan forutse en slik episode. Og han Kjørte Strengt talt ikke på veien. han kjørte på en privat vei, som er ca 1,5 2 mil lang. i en skog. kl 2300. Ingen foran ingen bak. bare på taket:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva folk klager på...? Han kjørte på grusveg som tydligvis var privat, og personen som satt på visste at han skulle køddkjøre regner jeg med!

 

Kan jo ikke gjøre en dritt lenger uten at folk skal klage på noe. Å kjøre på grusveger der det ikke er folk har jeg gjort siden jeg var 13 år. Kjører rolig der det bor folk, men med en gang det ikke er tegn til sivilisasjon, så er det bånn gass!!! Det må da være ok... Og der er det 80 grense så lenge det ikke er satt noen annen fartsgrense og det er uten for tettbebygd strøk;)

02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges

89 Kadett E

85 Mercedes 190E - Selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot svinkjøringa, har derimot noe imot dobbeltmoralen her.. Svinkjøring på vei er svinkjøring på vei uansett hvordan du vrir og vender på det. Hvis man vil ha glorien sin tar man sånt på bane.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, har ikke noe imot svinkjøringa.. Har heller ikke noe imot at du synes jeg er "dust". Skal nok gå bra det:)

 

Mitt siste innlegg i denne tråden, lite vits å prate fornuft til en så hårsår forsamling doh

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir lett det når en tør stå for det en mener, så ja.. Jeg er godt vandt :D Var det noe mer nå, send meg en pm eller kom på kaffe. Så slipper vi være "skravlekjærringer" i en annens tråd happyhappy

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot svinkjøringa' date=' har derimot noe imot dobbeltmoralen her.. Svinkjøring på vei er svinkjøring på vei uansett hvordan du vrir og vender på det. Hvis man vil ha glorien sin tar man sånt på bane.[/quote']

 

Var det ikke du som skrøt av at du hadde kjørt ifra en Porsche på svingete vei da? Nå må du ikke snakke mot deg selv ;)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg å lese, evt lær deg å bruke huet mens du leser så ser du at vi lekte og at jeg takket for følget. Det at jeg var førstemann av oss to innimellom betydde aldri jeg kjørte fra'n :) Hvis du hadde brukt huet mens du leste det jeg skrev så forstod du at jeg ikke har snakket mot meg selv her.. Ja, jeg har svinkjørt innimellom.. Prøver gi meg for tida, men jeg har ingenting imot folk som trår på litt så lenge det er noenlunde trygt. Les posten min en gang til og se at jeg skrev ettertrykkelig at jeg ikke hadde noe i mot svinkjøring. Det jeg har noe imot er dobbeltmoralen trådstarter vitende/uvitende utøver når han klager på andres svinkjøring og ler av sin egen. Comprende?

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener...MEN er forskjell på å kjøre så fort og til og med kappe med snuten og å leke seg på en skogsvei! stor forskjell... kan ikke sammenlignes etter mitt syn ihvertfall!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår