Solefald Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 heisann =) må desverre selge min V40. er en 2002\2003 modell, med lyst skinn interiør, er sport\jubileums utgave, 16" felger, xenon lys, køyrecomputer, cruise kontroll. den er i fin stand. har gått 153.000 har køyrt den ca 5000 km sida eg kjøpte den i desember, kjæresten min bur 15mil unna, så det har blitt litt langkøyring på meg. alle servicer er tatt. har nylig reparert bilen for 11000, bla xenon pære, lykteglass, tankmåler er skifta. er nivå 2 anlegg i bilen. har holdt bilen fint, vaska den regelmessig. rett og slett en vakker bil. er synd å måtte selge den, men eg må over på en billigere bil, da eg trenger bil når eg skal studere neste år, og det tar sitt innhogg i økonomien. gjerne ring meg på 99228959 for meir info\prat ved interesse. bilder kommer. Siter Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg