Mr.Mini Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Her er mitt prosjekt av en mini mk1. overtok bilen i deler, og holder på å slipe den ned. Bilen skal slipes inn til metallet, og deretter sprøytes med sealer og sparkles. fargen på bilen skal være en mørk lilla. med hvitt skinn interiør. intriørlys og øvrige lys inni bilen, skal være blå diode. sterioanlegget er ikke helt utarbeidet enda. men det kommer noen elementer skal dere se. bilder av bilen følger senere. råd og tips mottaes med stor takk. ps. er maler og tømrer av yrke. så jeg har vel egentlig ingen bakrunn i denne slags type arbeid. men satser på at det skal gå seg til.:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiRtBaG Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Morsomt prosjekt!!! :assman liker å se deg svette!!! Siter Mercedes 190 volvo 460 t (prosjekt) golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 liker å se at det er noen som holder liv i gamle mini'er..Kult prosjekt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 høres bra ut ;) jeg digger mini'r! bilder a?:D Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Du kan laste opp bilder her om det trengs: http://upload.sykgaffel.net/ Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Bilder? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mini Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Bilder er underveis. må redigere litt først. ikke alt som er like bra. iløpet av dagen i dag skal de være på plass. kjekt å se at andre også like mini. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mini Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 laster opp bilder nå. venter på ferdig resultat. bildene viser litt hvordan bilen såg ut da den annkom verkstedet. og hva jeg har gjort med den så langt. skal også skifte motor i den. fra 850??? til en 1300 motor. nytt effektanlegg skal også monteres.. ny forgasser er også planen. når alt dette er ferdig. skal motoren yte nok til min lille bil. MEN!!!! det er sikkert IKKE nok for meg. så en turbo skal selvfølgelig monteres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mini Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 http://s72.photobucket.com/albums/i161/Mrmini_photos/ da var bildene på plass. håper de stiller til forventningene rundt om det fagre land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Nå har du jobben ja. skal følge med! dette kan bli en rå bil! lykke til :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mini Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 tusen takk Tazzen. har en del å gjøre her je. he he he. men det er jo det som er hele greien. alle kan kjøpe seg en bil. Men langt i fra alle kan bygge en bra grunnen av. så jeg håper og tror at jeg skal kunne klare å gjøre nettop det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hehe, bra innstilling.. lang tid tror du at du kommer til å bruke før den er på veien da ? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 åherregud så søtt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Mini er vel noen av de råeste bilene jeg vet om Stå på å gjør det ordentli......hehe;) Hiver ut et bilde av en fjentyrt modellbil som inspirasjon:) Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mini Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hei Tazzen. har egentlig ingen tidsplan på dette. må jobbe og tjene penger utenom også. he he he. må jo betales vettu. men jeg skal prøve å få den ferdig til neste vårmønstring her i Begen. og det er om ca ett år. så det skal nok gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg