Crime Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Har problemer med å få aux inngangen på spillern min til å funke. Har satt jack pluggen i bak på spillern, å trykker som f*** på function for å få frem AUX:OFF/ON men, neida, finner ikke en dritt. Noen som har hatt samme type problemer eller som veit hva man kan gjøre? Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Fremgangsmetoden Slå av spilleren Hold inne function knappen til spilleren starter opp igjen Gjør du dette? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crime Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Prøvde det nå nettop, å da ville ikke spillern slå seg på en gang. Dette står i instruksjons boka "1. Trykk på FUNCTION for å velge AUX. Trykk på FUNCTION gjentatte ganger til displayet viser AUX" "2. Trykk på (pil opp) eller (pil ned) for å slå AUX på eller av. Når du trykker på (pil opp) eller (pil ned), slås AUX på eller av, og den valgte statusen vises f.eks AUX:ON" Jeg har prøvd ALT å alle mulige kombinasjoner å INGEN ting funker. HJELP ? Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 skal gå ut i bilen her å sjekke.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Her er fra online manual: Side 80: Side 81: EDIT: Var ute å sjekket i min (DEH-P6800MP). Skrudde av spillern og holdt inne func til det kom en meny, tryjte på func noen ganger til aux kom. Da trykte jeg bare på pil opp så kom det ON på aux, og det funket. Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Sjekka min deh-30 jeg og, og det er ingen meny som kommer når jeg trykker func når den er avslått nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hold inne vrihjulet til FM 100 kommer opp, trykk så på Func til AUX : OFF kommer frem og bruk deretter pilene (de rundt vrihjulet) til å slå den på :) Testa nettopp. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crime Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Det funka som f***!!! Takker Zetec :D og alle andre da selvfølgelig ;) Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg