Caztro Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hei folk Tenkte jeg skulle sette inn en spiller i bilen. Men finner kun en ISO kontakt. Finner ikke den med høytaler ledningene på. Noen her som vet hvilken side av "hullet" til spillern denne kontakta kommer opp?? Kontakta med strøm, kommer fra høyre siden av "hullet" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buljong Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 tror den kommer fra venstre.. mener å huske det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Eller så er den ikke der fordi det ikke er noen høyttalere i bilen. Kjøp En iso-kontakt og legg opp ledninger selv. Jeg satte inn en Cd-spiller i en Golf 3 i fjor, men jeg husker ikke om det var 2 iso-kontakter på den. På eldre biler må begge ISo-kontaktene kobles opp ( siden de bare har en + og en - ledning), dette er ikke noe problem. MVH Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hvis ikke det var stereo i bilen originalt, så er det ikke sikkert det ligger ledninger for høytalere nei. Gjorde ikke det på min. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caztro Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hmmmm Fant et MB quart delefilter på den ene siden- Og bare lednings stusser på den andre. Tyder på at det bare har blitt røska ut. Har fått kobla opp nå. Dog bare med et delefilter. Funker vel en stund til jeg får handla mer stereo. :thanks for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg