sInnzYk Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 langkjøring bykjøring idiotkjøring :) hehe, sorry.. var litt trøtt da jeg skreiv innlegget den bruker på normal kjøring fra 0.8-0.9, by 0.9 til 1 idiotkjøring vet jeg ikke, tar vare på de tingene jeg har:) har jo så klart dratt den litt, men bruker den ikke opp :) bruker sikkert litt over litern på idiot kjøring :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oskal Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 hei..byr dæ 60-65 tusen for corradoen din.. du må bestemme dæ fort for tenkte at æ skulle hente den denne uka vis vi blir enig.. Siter Hvorfor er det ikke bensinlokk på en lada ? -Har du noengang hørt om en engangslighter med påfyllingsventil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hvilken farge er det egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hvilken farge er det egentlig? den er mørk lilla.. men den blir hentet i morgen så solgt Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 den er mørk lilla.. men den blir hentet i morgen så solgt Den blei henta eller?? Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Den blei henta eller?? den er solgt nå ja.. solgt til en i tromsø Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg