TigerWho Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 du har pm Viser han PM'n i natt når vi er på jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 du har PM :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 den er grei Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 bare å komme med flere forslag.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Han jeg snakket om var sugen, men er litt tvilende pga den uvisse km-standen. (pluss at han er litt treg da...) Jeg kan sende deg nummeret hans, så du kan snakke med han kanskje? Jeg tror det er lettere om du ringer han, for han får vel ikke ut fingern med det første. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Han jeg snakket om var sugen, men er litt tvilende pga den uvisse km-standen. (pluss at han er litt treg da...) Jeg kan sende deg nummeret hans, så du kan snakke med han kanskje? Jeg tror det er lettere om du ringer han, for han får vel ikke ut fingern med det første. :D hehe, ja.. jeg vet ikke noe mer om km standen enn dere.. forrige eier visste heller ikke noe.. men ettersom den hadde gått rundt 140k i 2003 så er det vel noe rundt 200 den har gått nå er ikke rust... hvis jeg får et bra tilbud/bytte så går den, ellers beholder jeg den selv. Er gla i bilen:) du kan da gi meg nr hans, så kan det hende jeg ringer han i kveld Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaveli Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 faller fortsatt ikke i smak??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121239 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121239 den var veldig fin, kunne tenkt meg noe sånt hvis jeg skal bytte.. kommer du ifra? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Kommer fra tr.heim, norges navle? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Kommer fra tr.heim, norges navle? ;) hehe, okei.. 50 mil unna.. men er du int, hadde vi sikkert kunnet møtes et sted.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hvor mye bruker den på mila? Lang, blandet, by? Vurderer å kjøpe en til kjerringa Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hvor mye bruker den på mila? Lang, blandet, by? Vurderer å kjøpe en til kjerringa varier fra kjøring til kjøring.. har hatt den nede i 0.75.. men bruker vel ca litern på bykjøring lang, blandet? Bor i nord-odal.. 10 mil nord for oslo.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Kommer fra tr.heim, norges navle? ;) har du flere bilder av golfen? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 varier fra kjøring til kjøring.. har hatt den nede i 0.75.. men bruker vel ca litern på bykjøring lang, blandet? Bor i nord-odal.. 10 mil nord for oslo.. langkjøring bykjøring idiotkjøring :) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg