Limit3d Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hva hadde du tenkt deg? vil ikke komme med skambud.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 bytte i ventoen min?? sjekk tråden på ventosida. den hette min vento rs.. må gåp å side 5 får å sjå kossenden ser ut,,nye dekk på den no,å ska bli senka 60 mm framme..får og me frontleppe å bakrutesenker.. Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 åpen for bud? eller bare innbytte??? Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 åpen for bud? eller bare innbytte??? åpen for bud også :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hva hadde du tenkt deg? vil ikke komme med skambud.. hmm, titta litt på autodb, hva d ligger på.. mellom 50 og 70 et sted Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaveli Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hadde vært fint om du kunne sjekket om hva km standen kan være? er muligens intressert i innbytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hadde vært fint om du kunne sjekket om hva km standen kan være? er muligens intressert i innbytte. da jeg kjøpte den sto den på 91-92k forrige eier ante ikke hvor mye den kunne ha gått, men utifra hvis du titter på bilen regner jeg med tett oppunder 200k som er sånn ca normalt på en 1991 mod Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ']bytte i ventoen min?? sjekk tråden på ventosida.den hette min vento rs.. må gåp å side 5 får å sjå kossenden ser ut' date=',nye dekk på den no,å ska bli senka 60 mm framme..får og me frontleppe å bakrutesenker..[/quote'] skal tenke på d:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaveli Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har du servicehefte på den. det er jo mulig det står noe der??? har hatt en bil før som kmstanden ikke var riktig på, fikk litt problemer med det så det er derfor jeg spør. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har du servicehefte på den. det er jo mulig det står noe der??? har hatt en bil før som kmstanden ikke var riktig på, fikk litt problemer med det så det er derfor jeg spør. :) jepp har det, hvis j ik husker feil.. så hadde den rulla 140k i 2003 men det kan j sjekke opp i morgen, har blitt tatt mange servicer på den helt opp til 2003 ifølge servicehefte Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har hatt noen "bilkyndige" til å se over motor og sånn, og den virker å være i topp stand, svetter ikke noen ting og bruker lite olje Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaveli Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 har en crx 1,6 16v se annonse på autodb. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1128459 har 17" felger og 35mm senkefjører til bilen. bilen går bra og er snill på bensin. ta kontakt på tlf for mere info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 har en crx 1,6 16v se annonse på autodb. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1128459 har 17" felger og 35mm senkefjører til bilen. bilen går bra og er snill på bensin. ta kontakt på tlf for mere info. falt desverre ikke i smak, beklager Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Intresert i Celica T16 , Audi 80 , Granada , eller Merce , evntuelt båt ??? hehe.. har mye rart å bytte imot, som du eventuelt måtte se selv hvor mye du eventuelt ville hatt mellomlegg på :cool: Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Kunne kanskje vi blitt enige om noe?? Honda Civic VTi, 164 Hk..Meget billig i drift og meget bra stand! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1132173 Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg