TypeC Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Ja, da har jeg hatt litt kosejobb idag! :)Satt inn ratet og pedalene!! :D Den sølv ringen skal ligge bak rattet!! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Nei, det er 2 ringer, en bak og en foran, må være slik for at horn-knappen skal bli sittende! :) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Nei, det er 2 ringer, en bak og en foran, må være slik for at horn-knappen skal bli sittende! :) OK, det var jeg ikke klar over, har aldri sett det før med ringen utenpå, men jeg hadde prøvd å fått begge ringene bak, for det der var ikke så pent! Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Skal se om det går, men tviler egentlig. Tror ikke horn-knappen går på da.. Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 har å 2 ringa på mitt omp ratt, men tippe det e hvis det e forskjellig nav eller no sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Og begge er bak rattet? (Har Luisi nav) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scavenger Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Pent, pent.. nå må jeg bare kjøpe ratt og pedaler :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Bli d motor bytte her snart da?? så å si færdi e no. må ha ny luft mengde måler bærre. happyhappy..(har du bunnpanne for ombygging me CIH?? har ei ligganj om du itj har. Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Bli itj motorbytte før over jul/vinteren, har ikke tatt noe spesielt standpunkt til det ennå. Blir lakkering og interiør i første omgang, lærlingelønn er ikke noe å bli rik på akkurat.. Tror bunnpanna jeg har skal passe, fikk ivertfall høre det. Er bilde av den på en annen side her, så du kan sjekke! :) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 En liten oppdatering på sveisefronten da dere! :) En vange blir født:(Er ferdig med den nå, skal ta nytt bilde når jeg har sveiset den på) Og slik ble da fremste del av venstre kanal som jeg har laget og sveist på: Så kom de nye speilene fra Wundergeil endelig! :D Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 sher bra ut ta her!! nå nytt som ha fåregått da?? Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeigSjøl Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 bra jobba det bli bra det her:respect Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150186 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet September 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Har desverre ikke fått gjort noe i helgen, men ble ferdig med vangen på fredag: Planen nå er å ta ut motoren og få sendt den bort til en som skal skifte hjulbuene bak! :) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Planen nå er å ta ut motoren og få sendt den bort til en som skal skifte hjulbuene bak! :) ?? ta ut motor får å skifte hjulbuene?? Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Planen nå er å ta ut motoren og få sendt den bort til en som skal skifte hjulbuene bak! :) ?? ta ut motor får å skifte hjulbuene?? Ha sa ikke ta ut motoren for å skifte hjulbuer. Han sa; ta ut motoren og skifte hjulbuer. To forskjellige ting, som skal gjøres i nevnte rekkefølge... Skjønner du nå? ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg