JBL Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 For en stund siden så sa jeg at speil og blinklys var underveis, men hørte aldri noe mer fra Blitz-Power om saken og får ikke kontakt med dem heller så.. Men, jeg satt altså å så i Biltema katalogen, og fant disse: Kunne det blitt bra? Lakkert dem i bilens nye farge kansje? Er også ferdig med et hull til, slipt ned og hatt på Rustbullet: Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scavenger Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 har sett på de speila selv jeg, ser jo ganske barske ut.. morro å se at folk har rust på samma steder.. holder på å sveisse rust nå selv og har også rust rundt en gummipropp som sitter i hjulbuene bak, under baksetene.. ellers lite rust på bakdelen. Ser bra ut! stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Takk for svar:) Ja, vurderer de speilene, mye billigere å enklere å få tak i Engelmann speil.. Finest om de blir lakker, eller chrom slik at de står i stil til dørhåndtak og lister? Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Finest om de blir lakker, eller chrom slik at de står i stil til dørhåndtak og lister? det blir helt sikkert en smakssak, det er vel bare å prøve å se :) Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Takk for svar:)Ja, vurderer de speilene, mye billigere å enklere å få tak i Engelmann speil.. Finest om de blir lakker, eller chrom slik at de står i stil til dørhåndtak og lister? Lakker både speila å dørhånjtak å leste da? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Var å så på speilene idag, men likte de ikke helt. Tror det går i orden med Engelmann speil! :) Ellers så skal jeg få lagt ut noen bilder ikveld av dagens kommende arbeid! ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Da har jeg fått gjort litt ikveld som dere ser. Neste steg blir å få av dørene på en måte der jeg ikke ødlegger de! ;) Legger ut et par bilder av resultatet på kveldens jobb: Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scavenger Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 vakkert! den rustbulelten det er snakk om her.. kommer den på sprayboks? Nå har ikke jeg lest alle postene, men har du noen planer utover noe anna enn rustsveising\lakkering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Den kommer i vanlig malingsboks, jeg bruker pensel her siden det kommer tectyl over uansett. Den kan sprøytes på også. Står mer om Rustbullet på http://www.rustbullet.no og lakk og karosseriforumet. :) I første omgang blir det rust, lakk og interiør så jeg får den på veien til jeg får kjørt opp. Ellers så har jeg kjøpt en 2.2i som jeg skal ta med på arbeid og overhale ++ ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 kossn årsmodell e denj der 2,2i motorn din?? Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ser bra ut! Kan låne spesial verktøy fra opel for å få av dørene. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Aner ikke hvilken årsmoddel.. Noen måte det går an å se det på motoren? Hvilket verktøy er det snakk om? Har du gjort det eller? :) Har fått tatt to hull idag å, et bak i bagasjerommet som en gang i tiden var dreneringshull, og et hull i bunnen av a-stolpen på venstre side hvor frontruta er. (Og et bilde av bagasjerommet med Rustbullet) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Aner ikke hvilken årsmoddel.. Noen måte det går an å se det på motoren? vet ikke.. har jo stadig en 86mod(siste modellen) t salgs da me getrag kasse da ;) No ha motor bytte bynt :S Skep10sk.. Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Motorbytte? Skeptisk til hva? Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 ta jævla varmaparate da vettu, fannj ut d at e itj gidda å let ette fordeler fløtter såeh, litt modds på varmaparet må d bli, itj sekker på kossn e ska jør alt enda, hehe, å biln må vårrå færdi t mandan ;P hehe Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg