JBL Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Takk takk:) Finner det ut når jeg henter den regner jeg med! Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Karosseri deler for del lille der? Ved lykta er kanskje litt kjekt da. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Smådeler, skjermer fram og hjulbuer bak! ;) Ikke de store greiene nei! Bare kom med tilbakemeldinger og kritikk til ting dere ikke synes jeg gjør på den riktige måten, eller innspill om hva jeg burde gjøre! :) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Har radiator t dæ... Ska du kjøpen? ;) ------------------------------------ Ska æ ta me lastebil hem så vi fe henjta motorn snart elj? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Har radiator t dæ... Ska du kjøpen? ;)------------------------------------ Ska æ ta me lastebil hem så vi fe henjta motorn snart elj? Tja, kansje d ja! Hente dejn når hajn Stein kjæm at frå Syden! :) ______________________________________________ Ellers så kom delene fra Autoproducts/Veng før helgen, men fikk ikke hentet dem før idag! Følgende ting ble kjøpt: -Lykteplater -Forskjermer -Feste for forskjermer -Hjulbuer bak Har også fått lånt meg et sveiseapperat med full gassflaske! :D Og, hvilke deler trenger jeg for å skifte til Rekord 2.2i bremser? Skiver(diameter?), kalipere, bremskekraftforsterker, slanger... Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongkadett Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Har 2 sett med orginale motorfester til kadett 16s vist noen er intresert. 500 pr par Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Har 2 sett med orginale motorfester til kadett 16s vist noen er intresert. 500 pr par Og disse kan jeg bruke? Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Deilig med nye deler da. Men husk å tektyler eller noe på innersia av framskjermene, hjulbuene. De ruster fort med bare veng grunninga. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 hmm, trudde ikke veng hadde framsjerma til kad.c lengere.. hadde dem til den modelln med blinkelysa nede på frontplata å eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Og disse kan jeg bruke? Ja disse trenger du for å montere cih motorer, blant de mest populære der er 2.0s,2.0e,2.2i og 2.4i! :) samme blokka, stort sett samme motor alt det der.. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Ja disse trenger du for å montere cih motorer, blant de mest populære der er 2.0s,2.0e,2.2i og 2.4i! :) samme blokka, stort sett samme motor alt det der.. Da er det bare å slå til da Joar! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hmm, trudde ikke veng hadde framsjerma til kad.c lengere.. hadde dem til den modelln med blinkelysa nede på frontplata å eller? Bestilte via Autoproducts Nord, og da kom delene på 2-3 dager tror jeg det var! Hørte ikke noe om at det ikke var å skaffe ivertfall.. Deilig med nye deler da. Men husk å tektyler eller noe på innersia av framskjermene, hjulbuene. De ruster fort med bare veng grunninga. Ja, tenkte jeg skulle prøve Rustbullet over de stedene jeg tar rust, og tektyl der det er nødvendig! (Innerskjermer, baksiden av skjermene) _____________________________ Begynner å bli litt tynn økonomi, men trenger jo sårt slike motorfester så.. Har forresten bestilt hvite blinklys og engelmann speil! ;) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Spør igjen: Hvilke deler trenger jeg for å skifte til Rekord 2.2i bremser? Skiver(diameter?), kalipere, bremskekraftforsterker, slanger... Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongkadett Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Hvist du trenger et par motorfester er det bare å send meg en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hehe ops http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=123965 hehe sann. iterisert i sanne stola?? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg