Gå til innhold

Evo Ix Gsr -06

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Da døde min Evo IX igår da min kjæreste dro en rulle med mellom landing på tak...

P6030077.jpg

P6030078.jpg

P6030079.jpg

 

Hun brukte ikke sikkerhetsbelte og kom fra det hele med litt mørbanket kropp å litt vondt i nakken. Fra nå av skal jeg kun ha RECARO seter i min bil. Det hadde aldri kommet til å gå bra uten disse setene... Coupen har INGEN deformasjoner eller antydning så dette er japansk panser aluminium :thanks .Hvis noen lurer på hastigheten så var den ca 80-85 da hun kom utfor asfaltkanten og fikk skrens og bilen tverret og hun greide ikke å rette opp...

 

 

NOEN SOM HAR FORSLAG TIL NY BIL?

- Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684

- Død EVO IX -06 GSR

Ride EVO IX with pride...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer med bilen. Kjipt at sånn skjer. Bra at det gikk bra med damen og at det er mye sikkerhet i Lancer Evo for det som skjedde.

 

Jeg vil nå si at Lancer Evo/Carisma GT Evo er det ultimate ;)

 

God bedring til dama

 

Mvh

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det var synd! Men bra det ikke ble noen alvorlige personskader av det da!

Plassen du bor setter vel litt begrensinger på hva du kan kjøpe nå, men den nye imprezaen er jo fin?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår