noffe Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Focal utopia selges.. Dette er et 2veis sett på 6,5" bass/mellomtone.. Dette settet var kåret til værdens beste frontsett når det kom.. Og har i lang tid vært referansen til bilstereo tester.. dette kostet 7000 nytt og selges for 4000.. Har og så en stinger kondensator. Dette er en av de beste stinger kondisatorene som er laget.. Denne kostet over 4000 ny.. selges for ca 2000 Er det noe du lurer på så er det bare og ringe http://www.carreview.com/cat/car-audio/speakers/Focal/PRD_52772_1805crx.aspx SUPER CAPACITORS Stinger's Super Capacitors are the culmination of years of experience in car audio accessories and capacitors. They consist of many elements that result in products that are exceptionally functional and reliable. Some of which are 20-volt / 24-volt surge foil construction, integrated power distribution, integrated fused power distribution (SSCAP1MFD), integrated digital voltmeter and heavy duty extruded aluminum housings. SSCAP1MFD: Digital Monitor, Fused Distribution, 1 farad, 3.375” x 3.375” x 11.25”. ESR 1.6 mOhm, tolerance ± 5%. http://www.stingerelectronics.com/web/prods/capacitors.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noffe Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 tlf er 41438853 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg spør like gjerne her, da det ikke haster så ekstremt: Har du noen bilder du kan linke til, eller legge ut av dine elementer? Focal settet koster 5900 hos bassbrothers.no. Hvor gamle er høytalerne dine og har du kvitteringen? Hvor kjøpte du dem? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hvilken modell er kondensatoren ??, hadde satt pris på real life bilder,med tilstanden som er på forumet for tiden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Er alltid litt skeptiske til brukere som akkurat er registrerte, og iallefall nå, når det har vært så mye svindel.. Men kanskje han snakker sant, jeg skal ikke ødelegge salget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Selvsagt er jeg skeptisk! Det er en grunn til at jeg spør om all den infoen. Bare fra mitt første øyekast ble jeg i tvil; Værden beste frontsett!!. Med en en slik overskrift er det kanskje ikke så rart i? Mangler selges/kjøpes, mangler produkt og det er faktisk feil skrevet! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noffe Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ja sorry for at jeg ikke har svart før men nå har jeg fått tatt noen bilder.. skjønner at folk er skeptiske men det er vel bare og komme og kjøpe de kontant så slipper man noe tull.. og at jeg har skrivd det feil har vel ingen ting med at det er større sansynlighet for at jeg er en svindler.. Makan skjønner at dere er skeptiske men det er jo grenser da.,. Kunne jo bare ha ringt.. Men hvordan legger jeg ut bilder?? http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/Bilder/3717.jpg http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg/Bilder/3718.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Konge! :) Beklager den ekstreme mistanken. Det var vel ikke skrivefeilen som var det værste, det virket bare veldig "fjortiss". Hvis du ikke får solgt det før mot august så kjører jeg opp og kikker på det. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noffe Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Du må nok vente på besøk av meg ;) Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg