alex_89_p Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 jeg har lagd dobbel eksos på min grevling så da må nå de og få det til, selv om det er forbanna trangt. Kan du ta bilde av dette, for det er VEEELDIG trangt. Det er nesten umulig pga. bensintanken. Var på Svendsen Eksos idag, og de ville ikke ta på seg en slik jalla-jobb. Men han fortalte at det fantes noen kit som gikk langs med bakleppa, men en slik jalla-jobb ville de som sagt ikke gjøre. Så skulle gjerne hatt bilde av hvordan du har gjort det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 får ikke tatt bilde i nærmeste fremtid. Nyopperert i dag så sliter litt der, men har rør bak fangeren til enderøret på høyre side. Har du hengerfeste kan det nok bli et problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 hvordan ble lyden? lyden var skuffende. fikk beskjed om at den ville blir vedre etterhvert, men har nå kjørt 3000km og hører ingen forskjell. men til uka så skal jeg ta vekk den midtre demperen:) da blir det andre boller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 lyden var skuffende. fikk beskjed om at den ville blir vedre etterhvert, men har nå kjørt 3000km og hører ingen forskjell. men til uka så skal jeg ta vekk den midtre demperen:) da blir det andre boller:) Har du bilde av hvordan det ser ut på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Lehne Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Har du bilde av hvordan det ser ut på bilen? jeg kan ta et i morgen, men har ikke fått på nedre fanger enda så ser ikke helt bra ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchsen88 Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 er det disel du har???? for som regel på disel så må man ta vekk midtre demperen på bilen =) da blir det bedre lyd da =) hehe, broderen skjønte heeller ingen ting da han byttet endepotta, var jo samme lyden til så ta vekk den midtre demperen du så får du finere lyd daaa =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg