scb Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Syns 1000metere med parklys i grillen er fett å jeg da... Men jeg syns jeg fikk til et brukbart resultat på min bil, men jeg skal være enda nøyere neste gang.... Slenger opp et bilde om enn litt dårlig av leppa mi.... Ser ikke så godt akkurat der, men man ser plasseringa, og at jeg har beholdt plassen til kroken.. (såklart:P) Jeg har felt de inn i leppa, skar ut hull på merke etter lyktene.... Ser dere nøye i grillen min ser dere at jeg har 2 ekstralys der å.... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirot Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Er vel de som har kappa av spoileren fra frontfangeren på 850, og festa den til fangeren på 240. Blir kult som faen da med integrerte grøftelys... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 få for guds skyld grøftelysa MOT grøfta , alså behold kroken , og få di ut , 1000metre bak grillen med park lys , og park i hovedlampene blir og fint / tøft syns eg :) litt dårli bilde men... den leppa er og bygd litt lenger ned... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg