Helios Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 dette HER derimot.. aner jeg virkelig ikke hva er.. annet enn at dem har en VW logo i front, men jeg TRUR det er noe som heter VW L80 og at det er en lastebilserie utviklet for brasil.. mye mulig at disse bilene er basert på MAN f eks, det ville jo ikke vært noe nytt og ut ifra modellbetegnelsene ser det ut til å være biler fra MAN med vw logo i front. EDIT: Har etter litt om og men funnet ut at de heter L80 og er utviklet for brasil i et samarbeid mellom VW i wolfsburg og Volkswagen do brasil. så MAN er vel kanskje ikke inne i bildet alikevel.. men jeg vet altfor lite om dem. MEN, har funnet ut at VW faktisk vant supertrucks på Le Mans i 2004. også har vi denna.. som jeg vet hva er.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Dere kan jo få finne ut hva dette er.. og dere kan gjerne få skaffe meg en :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 er det en braziliansk sportsbil som heter "sp2" ? :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Endelig en som faktsisk har klart å lese bildenavnet :P hehe. ja.. stemmer det. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 hehe, leste om den på wikipedia.. også dobbeltsjekka jeg litt da.. *kremt* Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 dette HER derimot.. aner jeg virkelig ikke hva er.. annet enn at dem har en VW logo i front, men jeg TRUR det er noe som heter VW L80 og at det er en lastebilserie utviklet for brasil.. mye mulig at disse bilene er basert på MAN f eks, det ville jo ikke vært noe nytt og ut ifra modellbetegnelsene ser det ut til å være biler fra MAN med vw logo i front. EDIT: Har etter litt om og men funnet ut at de heter L80 og er utviklet for brasil i et samarbeid mellom VW i wolfsburg og Volkswagen do brasil. så MAN er vel kanskje ikke inne i bildet alikevel.. men jeg vet altfor lite om dem. MEN, har funnet ut at VW faktisk vant supertrucks på Le Mans i 2004. også har vi denna.. som jeg vet hva er.. den nederste er vel arvtageren til LT`en? Den nye Crafter? Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 :D Den ekte vw boble : up up and away... Forgjengern til blåtrikken i olso :P en reklameplakat fra gammelt av.. og litt snadder :) og sist men ikke minst, kjerra med perfekt kjørehøyde! noen som sa sleeeeeper ? eller kanskje sweeper ? :D Er nok ikke stort mye av bildene mine som er orginale, men morro å se på er de jo :P Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 når vi først er i gang, kan jeg stille et spørsmål jeg alltid har lurt på.. Hva i belgiabukta er den kassa som henger i vinduet ? Har sett det på flere oldskool biler, men aldri forstått hvaforno.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ja Hamansen.. det er en crafter :) den saken som henger i vinduet der Mandel.. det er en swampcooler (mener jeg det het) det er rett og slett "aircondition" hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 den saken som henger i vinduet der Mandel.. det er en swampcooler (mener jeg det het) det er rett og slett "aircondition" hehe hehe såpass.. noen som kan forklare hvordan den virker? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 tja.. sånn kort forklart så kjøler den via fordampning.. om jeg ikke tar helt feil.. er en våt pute eller noe tilsvarende inni der.. som da den varme lufta blir dratt over.. enten via fartsvind eller vifte.. på dissa er det vel fartsvind som gjør det.. om du søker på swamp cooler på google finner du lassevis med info :) edit: glemte en ganske viktig ting.. dissa funker fett som faen på steder med lav luftfuktighet.. men ikke så veldig bra på steder med høy..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 teknologisk nyvinning i gamle dager =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 mye morsomme biler helios :) hørte at det er kommet en eller 2 sp2 er til landet forresten.. gleder meg til å se en engang i fremtiden.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 et bilde av en sjelden bil, selv om den ikke er så spesiell.. type 1 color consept Og en type 1 til som nok har fått kjenne vinkelsliperen: Ikke så sjelden, men faen så tøff: Kan være omygd, eller en forgjenger til 181, ikke sikker: Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 hvah?? SP2 i norge?? ooh.. da må man spore opp eier/eiere så man får tatt en kikk.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg