Dr_BASS Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Da så du kanskje at jeg hilste da eller? svart s2 ca midt i kolonna :P Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Da så du kanskje at jeg hilste da eller? svart s2 ca midt i kolonna :P Det stemmer også godt :) Vifta litt med labben selv. Følte liksom at jeg møtte familien min i utlandet :D Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Den grønne originale einsern var jeg et hårsbred(?) fra å få tak i tidligere i vår...Irriterer meg lofotengrønn fortsatt..Ble solgt for 18 000,- svenske kronor.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Du hadde så rett henning! Observerte selv denne bilen på Majorstua i går. Tok skiltnret også. Det var en 74/45 Swallowtail ja. Fikk desverre ikke tatt bilde av bilen da den kjørte så fort jeg fikk skrevet opp skiltnret. Brunt interiør. Hadde vært et sinnsykt bra prosjekt! Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg