tricket Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Noen som har Peil på Hvor jeg skal dempe i Dørene`?! Er det bare til å Feste Dempe mattene i Døderene, på mettallet?! Har skrudd ut Selve "Dekselet" til dørene..! Så ett lite Spm.. Åssen får jeg ut Vinduet i Dørene? Har løsnet alt som skal til..! Men finner ikke noen gode løsninger på åssen det kommer ut...! :web Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Noen som kan hjelpe meg?? Må få fikset det iløpet av kvelden :s Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 HallO?! Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 ? Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Dempingen fester du på metallet ja, mens det med vinduene må du nesten høre om på Mazda-forumet. :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tricket Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Ok..^^ Takker for svaret... Har fått ut vinduet, var ikke bare bare :S Men får se om jeg får det innigjen :D Siter Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg