funkes Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Har noen ratt liggende, som jeg tenkte å kvitte meg med. Utseende: "Børstet stål", "carbon" Pris: 399,- med nav eks frakt Jeg har ikke testet om navet fungerer, og har heller ingen Civic å teste ut på. Jeg tør derfor ikke love at navet passer. Derfor har jeg satt prisen lav og selges uten garantier for at det passer. Send PM hvis interesse :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 selger du bare det ene rattet, int i det med carbon... Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Jeg SKAL ha det i Karbon :D :P jeg har allerede nav på min bil, å det er seks hull i det også, så jeg er ganske så sikker på at det passer... Kan hente idag om ønskelig. Sendt deg PM ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 må se om det er 5på6 eller 12og6 da.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 må se om det er 5på6 eller 12og6 da.. å forskjellen er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 selger du bare det ene rattet, int i det med carbon... Det er ikke noe problem :) Men jeg går ikke ned noe i pris av den grunn, da jeg ikke har noen bruk for navene selv :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hvor stort er rattet??:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det vet jeg ikke :D Dette er noe jeg har liggende bare, og vet egentlig ikke mye om rattene. Eller ratt generelt :) Kan måle i morgen jeg! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 jeg er int i det sølv farga:D passer til pedalene mine. hvor ligger rattet?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hvor ligger rattet?? I Trondheim. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 passer meg bra det. men må få måla.hehe Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 jeg ringer deg imårra!!! så avtaler vi sted og tidspunkt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_evensen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 heisann :) har du solgt ratte me sølv?? Siter Toyota Arctic Truck "35 00(Vinter)(Til Salgs) Audi S3 03 (Bruksbil) Honda Civic Turbo 97 (Extrem) Sponsor: http://WWW.MCARDESIGN.NO http://WWW.AT-PERFORMANCE.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvor stort er rattet??:D Det er ca 32 cm :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 kan nevne at navet han selger passer civic perfekt ;) kjpte ratt å nav av han å begge dele passet. en kompis satte det navet jeg kjøpte av han på sin 94 mod civic, å passet perfekt ;) ikke noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg