Marquez Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 For første gang setter nye Audi TT hjulene på norsk jord. Da Audi TT ble lansert i 1998, ble bilen hyllet som et kultikon. Nå gjennoppstår magien i nye Audi TT Coupé. Et ikon født på nytt: Nye Audi TT Coupé er enda mer mer kraftfull og dynamisk enn forgjengeren. Allerede neste uke kommer det første eksemplaret til Norge. Da Audi TT ble lansert høsten 1998 ble bilen hyllet som et kultikon. Nå gjennoppstår magien i nye Audi TT Coupé. Tirsdag 6. juni vises det første eksemplaret frem for publikum på Aker Brygge i Oslo. Audi TT lanseres til høsten i Norge. JEG KOMMER TIL Å MØTE OPP DER OG TA BILDER Å LEGGE INN HER FOR DE SOM IKKE KAN/HAR MULIGHET TIL Å KOMME! :) http://www.Audi.no For å Lese mere Audi nyheter og annet Audi. Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Har du et klokkeslett? Jeg har eksamen på tirsdagen, men sitter jo ikke hele dagen... ;) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Har du et klokkeslett? Jeg har eksamen på tirsdagen, men sitter jo ikke hele dagen... ;) Har Examen selv, men den skipper jeg! Er ikke noe klokkeslett som jeg vet om, men rundt/fra 11 - til 2, max halv 3! Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja og hvordan gikk det med de bildene? ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ligger noen her Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg legger ut bildene på Carspotting.... Her http://www.bilforumet.no/topic/113858-audi-tt-32-quattro-s-tronic/?do=findComment&comment=1239613 Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Glad jeg har den gamle. Den nye er for mye wanna-be hyundai utvendig. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Glad jeg har den gamle. Den nye er for mye wanna-be hyundai utvendig. Synd du ikke liker utviklingen -(men det må også sies at) den gamle er et mesterverk av et designstudie! (med andre ord, Audi kommer aldri noen gang til å "ta over" 1 TT generasjon 98 - 2004/05) Men den nye har veldig mye mere å tilby når det gjelder det å leve i 2006/2010 da tenker jeg på Teknologi og kjøreegenskaper. + Design! Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 har begynt å få sansen for tt(den gamle). Spesielt etter at jeg så en jævli rå i Spania i forrige uke , 3,2 quattro. Den ser litt mer RS ut enn den orginale. En orginal trenger litt påkostning, om så bare hellakkering eller rå felger. :) Denne så jeg i spania, dere har sikkert sett en hundrevis av ganger, men denne var sick strøken. . Men syns den nye var rå og. Ser mye bedre ut en noen av de andre nyskapende designa som kommer for tida og etterhvert, Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 og hva skiller igrunn 3.2en fra de andre enn frontfanger, karbonleppe på spoiler og hovedlykter? Siden den røde der var så MYE fetere enn vanlige TTer :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg