Cyclonic Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 etter jeg har byttet instrumentskiver til min audi 80 2,0e 90 mod. så funket ikke speedometer og en del belysning er borte :S noen som har en anelse hva som kan være galt? og belysningen til klokka går av når jeg setter på kjørelys på forhånd takk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyclonic Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 bump anyone? km teller funker, bare ikke nåla som vil flytte på seg :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cj2002 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 bump anyone? km teller funker, bare ikke nåla som vil flytte på seg :S Hadde problem i en 2001 A4 at "alt døde" (speedo, turteller, oljetemp og bensinmåler dødt). Klokka nullstilte seg hele tiden. Måtte bytte hele instrumetbrettet hos møller. Kostet 4300,- tot (betalt av bilforhandler :-D) Siter Hilsen cj c¨,) '01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking x '84 Volvo 240 ...oppstarteren av: -= forsikringstråden på forumet =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg