eVicez Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Bakakslingen er festet fast ved hjelp av 2 store foringer, og er skrudd/sveiset fast til bilen. Å mitt problem er at ene festet rett å slett har ryket. Begynte med små gnikke og klunkelyder når jeg tok av, så plutselig smalt det. Noen som har vært borti samme problemet før, å har fått fiksa det? Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Er det både sveiset og skrudd, og så har sveisen revnet eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg er faktisk ikke helt sikker. Lurer på om den kanskje er både festet å skrudd. Er noe sveiselarver der, åsså tror jeg det er en mutter på øversia. Er litt trangt, så har ikke fått sjekka helt. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg ville nok gjetta at den sitter i 4 stk bolter via foringer, at festet til foringene sprekker er en svakhet på e36 med litt motor. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 vel, det er et feste som er løsnet. Festet til den ene store foringa i bakakselen. Så du har hørt om dette før tvåførti? Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg