Roberto Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Det er derfor ja... Så kjikke hullet og de knekte boltene til grenrøet hadde ikke noe å si? hehe Neeeida!!! ;) Men helt alvorlig, på original eksos går disse bilene som en bøtte med dritt, utblandet med litt oljesøl.... En god start er å erstatte bakerste potten, gjerne med raka rør, da har du en ekstremt rå lyd!! Jeg mistet bakpotten min på originalanlegget, og bilen hørtes så sinnsvakt rå ut at du aner det ikke, har aldri hørt lignede, hehe:) 5000RPM var helt enormt... PRØV DET! :) Snekke nei... Har ingen til overs... Jeg kan ringe å høre med en kar om han kanskje har en liggende? Ja gjør det! HAdde hvert helt topp om du fant noe slikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by Robert Det er derfor ja... Så kjikke hullet og de knekte boltene til grenrøet hadde ikke noe å si? hehe Neeeida!!! ;) Men helt alvorlig, på original eksos går disse bilene som en bøtte med dritt, utblandet med litt oljesøl.... En god start er å erstatte bakerste potten, gjerne med raka rør, da har du en ekstremt rå lyd!! Jeg mistet bakpotten min på originalanlegget, og bilen hørtes så sinnsvakt rå ut at du aner det ikke, har aldri hørt lignede, hehe:) 5000RPM var helt enormt... PRØV DET! :) Snekke nei... Har ingen til overs... Jeg kan ringe å høre med en kar om han kanskje har en liggende? Ja gjør det! HAdde hvert helt topp om du fant noe slikt! Hmm blir gal av å vente på deler... Jeg tror det blir understell før jeg kjøper meg ny eksos... Skal se om jeg får noen til å sveise sammen noe stooort til meg ;) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Bra prosjekt dette ja.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by HiiP Hmm blir gal av å vente på deler... Jeg tror det blir understell før jeg kjøper meg ny eksos... Skal se om jeg får noen til å sveise sammen noe stooort til meg ;) Jeg har 4" som skråner ned til 2.5", virker utrolig bra, bilen går faktisk ikke bedre når jeg har av alt bak 4"en :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Originally posted by Robert Jeg har 4" som skråner ned til 2.5", virker utrolig bra, bilen går faktisk ikke bedre når jeg har av alt bak 4"en :) har du kjøpt eller laget exsos? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by HiiP har du kjøpt eller laget exsos? Litt av hvert kan man si... Men i utgangspunktet fikk jeg det laget, i aluminisert stål, så det holder jo veldig lenge uten at det sprekker sånn som jalla rustfritt boss gjør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Urk! Kjipt det er å se bilen stå slik! Fy å kjedelig det er å vente på deler.!! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Noen som har lyst til å sveise ny down pipe til meg? Noe alla bildet? Pris? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Hvordan går det med den pumpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 ser bra ut dette da;) skal begynne for fullt med silviaen jeg å nå:D :D kan bli en morsom bil det å Siter 88 nissan silvia 1.8 t 86 opel gsi møkkabil 83 bmw 525 x88 ford sierra vinterbil x89 subaru justy x2 =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by ninja ser bra ut dette da;) skal begynne for fullt med silviaen jeg å nå:D :D kan bli en morsom bil det å Ja det skal bli kult å se på hvordan den bilen utvikler seg! Ta mange mange bilder :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 skal gjøre det veit du:D Siter 88 nissan silvia 1.8 t 86 opel gsi møkkabil 83 bmw 525 x88 ford sierra vinterbil x89 subaru justy x2 =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Her er sitter skruene! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 og her ser du fra en annen vinkel... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Må kjøre\blinklys satsen av for å komme til de to i hjørnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg