HiiP Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Bremer og stach forran... fører side. Ligger deler overalt... hehe Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Min lille bibel... Har en stooooor bibel også! Mange Mange mange ark. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Bunnpanna er bulka... skal av og rettes og lakkes... rød? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Glemte bilde av den da... :( Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Når du modda luft filter boksen din? Fjærna du den dingse bomsen her? eller bruker du den fortsatt? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Fortsatt i bruk! Men den har fått et lite filter på toppen istedet for den slangen.. har desverre ikkke bilder.. Hvor bor du egentlig? Kan stikke innom en dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Tror jeg gjorde noe dumt i går... Var litt iverig på mekker'n så jeg skrudde løs alle holdere og sikrings bokser ol. Tok ikke noe bilde av det før jeg startet så har lite å se på når det skal i sammen igjen. Nå har jeg bare en STOOOR bunt med kabler, reler og sikringer... :( Robert: Bor i lillestrøm/rælingen. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Slik ser det mer eller mindre ut nå... Ikke helt bra. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Ops... DEt var ikkehelt bra, hehe:) Skaff deg koblinsskjema... MEn vhorfor er coil, noock control og alt vekke? DU bare må plukke du. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Bare lurer på en ting... Kamerat av meg har en Starion, 83 modell, 2 liter turbo. På bilen hans er det ikke intercooler!? Er dette vanlig? Og hvor mye trykk kan han kjøre? Tror han kjører 0.9 Bar nå... Har kjørt på 1.5 bar også :rolleyes: Har en Garrett T25 turbo liggende, bra oppgradering til han? Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by GT-Stian Bare lurer på en ting... Kamerat av meg har en Starion, 83 modell, 2 liter turbo. På bilen hans er det ikke intercooler!? Er dette vanlig? Og hvor mye trykk kan han kjøre? Tror han kjører 0.9 Bar nå... Har kjørt på 1.5 bar også :rolleyes: Har en Garrett T25 turbo liggende, bra oppgradering til han? De tdilgieste modellene hadde ikke IC. Ettermontering er en fin start på trimming... Han bør max kjøre 18 PSI (1.25 bar) hvis han liker stemplene sine.. 0.9 skal gå fint, 1.5 høres ut som tjernorbyl snart flytter inn, med mindre han har vanninsprut... T25 er en fin oppgradering, T3 er mest vanlig på disse bilene, har en slik selv.... Den første, og beste modifikasjonen er jo eksos og luftfilterboksen, filteret er ikke sååå nøye, men den boksen bør han lage hakkemat av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Da var el nettet på plass... Alle deler er nylakkerte og blanke ;) Jeg har røsket av turbo og grenrør da jeg hadde mistanke om at grenrøret var sprukket ettersom bilen nesten ikke ladet. Jadda! Så nå trenger jeg mest sannsynelig nytt grenrør. Da det har 2 stoooore sprekker. :( Noen som har et liggende? Skal også levere radiatoren til radiator service i morra for bytte av register. :) Det blir heller ikke feil. Så da når den og grenrøret er ferdig så er motor ferdig for denne gang :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Robert Ops... DEt var ikkehelt bra, hehe:) Skaff deg koblinsskjema... MEn vhorfor er coil, noock control og alt vekke? DU bare må plukke du. ;) Klart jeg må plukke... Hehe det er da ingen annen måte å lære seg ting på? rive i fravæandre så sette sammen ;) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Nytt grenrør/eksosmanifold + pakniger + bolter er bestilt... Kom på ca 2500 kr :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Da var også radiator levert! FY FAEN å jeg er flink i dag ! :D *Gi seg selv et klapp på skuldern* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg