Tarasque Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Jeg har litt problemer med sentrallåsen på min bmw. Noen ganger når jeg skal låse den (ikke fjernstyrt lås) så låser den seg automatisk opp igjen.. jævla irriterende. Prøver jeg å låse den fra passasjer døra blir bare den døra låst og ikke resten.. Da ender det med at jeg ikke får låst den med sentralen og må ta en og en dør.. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by BimmerMisbruker Jeg har litt problemer med sentrallåsen på min bmw. Noen ganger når jeg skal låse den (ikke fjernstyrt lås) så låser den seg automatisk opp igjen.. jævla irriterende. Prøver jeg å låse den fra passasjer døra blir bare den døra låst og ikke resten.. Da ender det med at jeg ikke får låst den med sentralen og må ta en og en dør.. Noen som har peiling på hva som kan være galt? hva type/årsmodell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Qee hva type/årsmodell 1994 modell e36 316i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by daihard ...vet at bmw ligger nokså langt oppe iteten av nyutviklede duppeditter......*må skaffe meg denne sentallåsen*:D Tror ikke at miljøet for stjålne Daihatsu er så veldig stort:cocain: (Sorry, kunne ikke dy megdrunk ) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg