Mr.TransAm Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Tok noen snapshots av T/Aen etter vinterdvalen i dag! Som dere ser må det gjøres en del på den bilen, men delene renner inn om dagen og jeg har alt jeg trenger på vei! Den er også veldig skitten og dekket av pollen, så den ser mye verre ut enn den er på bildene: Kjøpt nye t-takspakninger: Drittunger som ikke kommer inn på fest+nøkler+alkohol= Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 å sinnsykt rå bil! Mye betaler man for en sånn en ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ja da er det bare å komme seg i arbeid da :D Hva er det du har handla da? Har du forresten fått ordning på gearkassa ennå? ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Har fått weatherstrips (gummipakninger) til dør og t-tak. Fikk de fra statene billig! De koster jo masse i Norge.Tok en sammenligning mellom leverandører: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114372 Jeg har også kjøpt meg en dør! Helt rustfri med speil og glass. Har 4 camaroer og 3 Trans amer jeg kan pelle deler fra i canada. Har bla fått tak i: digitalt dash gfx bakfanger (skal prøve å få karrosserideler fra norge først. pga dyr frakt) panserhengsler også har jeg bestilt en ny front Girkassen er fikset den! Endelig! Den er fremdeles veldig løs, men den legger seg i gir hvertfall. Blir vel til at jeg tar den på en overhaling så fort jeg får bilen på veien. Det eneste som mangler for å få den kjørbar nå er tennpluggkabler (HEI). Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 å sinnsykt rå bil! Mye betaler man for en sånn en ? For en Recaro trans am koster det en del. Men jeg var heldig og fant en kar som ikke hvisste hva han hadde for no. Betalte 59 for den. Greie 82 T/Aer ligger rundt 70-80k. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Håper du har flådd ungene som gjorde det der og hengt dem opp til tørk? Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Har nesten funnet ut hvem som har gjort det. Vet om en som vet hvem det er men vil ikke si det til meg. har en god venn av han som prøver å få han til å si det. De ungene (tror de er en 17-19 år gamle) kommer til å angre på at de kødda med bilen min. Har faktisk laget meg et balltre etter det der for å ta de folka som gjorde det.. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Får virkelig håpe du tar dem da. Mange som sier de skal, men gjør det ikke. Kvest dem! Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Driver som sagt og har en "innsider" som prøver å få han som vet det om å fortelle. Jeg er ikke en slik fjortissunge som backer ut når jeg er forbanna... Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Fjortisunger kjører heller ikke trans am ;) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 kjipt med drittungane da! er vist ikke bare voksne folk ute på øya nei! bra du har fått litt deler da, på tide å mekke nå! hehe ser du og har hatt litt vann lekasje i bilen! (ser du har mugg på setene, samme som jeg hadde i min bil!) men, håper no ennå på en tur når den er ferdig igjen :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 vannlekasje blir det endring på når jeg får satt på de nye weatherstripsene (etter lakkering). Jeg har fått ws til både dør og t-tak! Mangler kun lister til glasset på t-taket så er det problemet løst!:D Og du har selvfølgelig krav på en tur Roger!:D Og nomme da! hehe Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg har ikke sett denne bilen på nesodden før. Hvor pleier du å kjøre? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Damn! jeg ante ikke at bilen din hadde fått sånne stygge riper.. Skulle vært med deg og kvelt de!! når skjedde det? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg har ikke sett denne bilen på nesodden før. Hvor pleier du å kjøre? Jeg har ikke hatt bilen på veien siden juni i fjor. Kjører stort sett overalt. Mye mellom tangen og fjellstrand. og en del utover fagerstrand. liker veiene der. Hilsen Mr.Transam Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg